FANDOM

Sandra Biffen Lindström som spelar Patty Hagstrom är 14 år och går tillsammans med Gabriel och Helen i 9 B. Hon är en utav Helens närmaste vänner och har också hjälpt till en del med manuset. Sandra gillar väldig mycket bilar och har flera stycken bilar hem som hon mekar med. Hon har 2 syskon och en som skulle varit två år yngre än henne idag

men han han dog så hon kan ibland känna sorg för det men Helen vet hur det känns så hon försöker stötta Sandra förutom när Helen själv är deprimerad.                                                                                                           

Hon gillar inte skolan så himla mycket och har därför lite svårt i vissa ämnen men hon har en talang för att lägga till S bra när hon pratar Engelska.                                                                                                                 Sandra var den första av alla här som följde med Helen till sin hemby och gick på marknaden där med henne i September förra året för Sandras pappa är från samma kommun som Helen och han lät då Sandra följa med.      

Hon har också kompisar som hon kallar för hennes syskon utanför Gullabo , där brukar hon köra med deras bilar (ute i skogen förhoppnisvis D:) och rida hon har ridit några gånger hos Isa som bor i näreheten av Gabriel. Isa går också i 9 B.   Sandra är i viss del med i Team Edogg  och spelar minecraft för först så delade vi på ett kontot tills jag skaffade mitt egna. Hon är välkommen att delta i vårat team tror Helen, när hennes dator kan ha minecraft, eller så får dom spel under lan.