FANDOM

Christian Lindqvist eller bara egentligen känd som Christian eller Chris, är 15 år och går i klass 9 B. Han har ljus brunt hår med gröna ögon. Han var jätte beroende av gud och brukade ha kors i ansiktet förut men har nästan det aldrig längre. Han har oftast vanlig T-shirt , Jeans eller mjukisbyxor för han bryr sig inte särskillt mycket om vad han har på sig. Christian är mest känd som att vara den fega typen. Han är extra rädd för Barbara för hon har hotat honom med stryck om han fortsatte med sitt guds trams,men det är både Patty o Hayley som också hotat honom med stryck fler gånger än Barbara. Christians bästa vän är Diana, hon hjälper honom alltid när han har problem , hon stöttar honom alltid till 100 % , hon skyddar honom från Hayley när hon får sina drampryck o.s.v.                       Chris skulle inte direkt säga att han och Hayley är bästa vänner, han går ofta runt för sig själv och säger att han hatar henne, men en dag då Christian följer Hayley hem så beter sig Hayley mindre irriternade och elakare än hon brukar och då börjar dom bli bättre vänner.  Han gillar att skriva och filma och funderar på att bli jounalist någon dag.Hans favorit färger är svart , vit o grått men han gillar också röd o blå.