FANDOM

9C är en helt normal klass med normal elever. Dom är vänner till några i 9B för dom brukar ha idortt tillsammans men pratar inte ett ord med 9A på grund av att dom alltid förstör deras lektioner. 9C var dom ända som såg fram emot tävlingen med fåglen för hälften av tjejerna i klassen var foto intresserade och andra hälften gillade fåglar och killarna bara hängde på för att vara snäll mot tjejerna och till och med visade entusiasm åt det hela , man så hade dom så otur när Patty's föräldrar var i farten då dom skulle gå över mot Ica och leta där så såg dom 9C. Där är några ungar! Ska vi ta dom o åka iväg med för att dom har förstört vårans Patty's liv sa mamma till pappan.                           Eller så kan vi bara ta dom för att det är kul och inte komma tillbaka till Patty med mjölken svarade pappan. Det är därför du är pappan log mamman och tog fram en säck medans pappan lurade dom alla och sa att dom skulle få godis.                                                                                                                                                            Hux flux så var dom i säcken och i backsätet på 34 stor motorcyklar och var påväg... Aa , ingen vet rktigt vart dom tog vägen D: